Bir varmış bir yokmuş...

Thursday, January 11, 2007

PROJE DUYURUSU: 2007'DE HER ÇOCUĞA BİR KİTAP...

Bugün bloğumu yeni bir masal ekleyerek güncellemek yerine 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı için gerçeklestirmeyi istediğim projeyi sizlere duyurarak güncellestirmek istedim. Birçoğunuzla daha yeni yeni tanısıp kaynasmaya basladığımız için geçtiğimiz sene itibariyle bu projelerin startını verdiğimizi bilmeyenleriniz olabilir. Bu nedenle sizlere kısaca bilgi vermek istiyorum. Geçtiğimiz sene çiçho dünyası isimli bloğumda sevgi battaniyesi adı altında katılımcı arkadaslardan örülmüs yün parçaları isteyerek el yapımı çesitli battaniyeler oluşturmustuk. Basit bir fikir olarak yola çıktığımız bu projede inanmayacaksınız ama Türkiye"nin hemen her yerinden gelen parçalarla 45 tane yetiskin battaniye elde ettik. Bu battaniyeleride Kocaeli"nde bulunan Kestel Çocuk Köyü"ndeki Sosyal Hizmetler görevlilerine teslim ettik.

Peki bu senede battaniye mi olusturmayı düsünüyorsunuz diyorsanız eğer elbetteki hayır cevabını vereceğim. Çünkü 2007 itibariyle gerçeklestirmeyi istediğim projenin hedefinin tamamen ilköğretim 1 veya 2. sınıf öğrencilerine yönelik olmasını istiyorum. Peki bu projenin içeriğini neler olusturacak? Elbetteki öncelikle olarak amacımız çocukların yaş gruplarına hitap edecek sekilde çeşitli hikaye kitapları ve el becerilerinin gelismeleri için boyama kitapları ile kuruboyalar... Ayrıca isteğe bağlı olmak üzere külotlu veya soket çoraplar...

Bu projenin ilk duyurusunu da masaldiyari aracılığıyla gerçeklestirmis oldum. 15 Ocak - 15 Nisan tarihleri arasında toplanan bu kitaplar Kocaeli"ndeki ilçe okullarından birisine verilecektir. Okullar üzerinde hali hazırda çalısma yaptığım için herhangi bir isim veremiyorum. Bir iki güne kadar kesinlestirip onuda sizlere buradan bildiririm.

Önemli olan her çocuğa bir hikaye kitabının düsmesi ve kendi bayramlarında onlara okumanın güzel bir sey olduğunu asılamaktır... 2007'de her çocuğa bir kitap düsmesi dileklerimle...

48 Comments:

  • Canım
    Yine güzel bir projeyle geldin.Harikasın
    Sevgi battaniyesine katıldığım gibi bu projenede katılacağım ve cevreme de duyuracağım.
    Sevgi battaniyesi gibi bu projenede katılımın çok olacağına şimdiden inanıyorum.
    Şimdiden kolay gelsin.
    Öptüm.

    By Blogger Serpilce, at 4:19 PM  

  • Ablacım getirmis olduğum projeyi beğenmiş olmana çok memnun oldum. Ayrıca çevrenede duyuracak olmanda inanılmaz güzel bir sey... Destekleriniz için çok tesekkür ederim... Daha güzel projelere hep birlikte imzamızı atmamız dileklerimle... Sevgiler ve öpücükler:))

    By Blogger ebrutunc, at 12:09 AM  

  • ...çok güzel bir proje. peki bizler şehir dışından nasıl katkıda bulunacağız? acele mi ediyorum ben yoksa:P? bir an da heyecanlandım...

    By Blogger halil, at 10:13 AM  

  • Halil bir kargo sirketiyle anlasmayı düsünüyorum ama kabul edip etmeyeceklerinden emin değilim. Kabul etmediklerini hesba katarsak eğer bu projeye katılmak isteyen arkadaslar gönderecekleri kitapları kargo aracılığıyla gönderecekler mecburen. Geçtiğimiz sene projeye katılmak isteyen arkadasların hepsi - ki türkiyenin hemen her yerinden geldi - kargo aracılığıyla ördükleri parçaları gönderdiler. Bu senede aynı sekilde olacak...

    By Blogger ebrutunc, at 11:34 PM  

  • Canııııııııım başlamış projen bende sayfama ekliyim ve tabii katkıda bulunmak.
    Öperim kocaman güzel yürekli güzel kıssss

    By Blogger Çilekli Pasta, at 8:03 AM  

  • Canım başlamış kampanyaaaaaaa
    sayfama ekliyim tabii kampanyaya katılmak :)

    öperim seni güzel yürekli sarı şeker

    By Blogger Çilekli Pasta, at 8:10 AM  

  • Canım başlamış kampanyaaaaaaa
    sayfama ekliyim tabii kampanyaya katılmak :)

    öperim seni güzel yürekli sarı şeker

    By Blogger Çilekli Pasta, at 8:11 AM  

  • Canım başlamış kampanyaaaaaaa
    sayfama ekliyim tabii kampanyaya katılmak :)

    öperim seni güzel yürekli sarı şeker

    By Blogger Çilekli Pasta, at 8:11 AM  

  • merhabalar,
    Ne hoş bir proje bende duyurmaktan sevinç duyarım...
    keep up the good work sizin gibi duyarlı arkadaşlara ihtiyacı var bu ülkenin
    sevgilerimle

    By Anonymous candan, at 5:18 AM  

  • canımm blogunda duyurmaya baslamıssın bile...:))) cok tesekkur ederim. opuyorum kocaman...

    Candan ablacım böyle bir projede bizi desteklediğin icin cok sagol... Eminim ki bu projeyi cevremizdeki insanlara ne kadar duyurmayı basarabilirsek o kadar sonuc alacagız. Destekleriniz icin bir kez daha tesekkurler... sevgilerimle:)

    By Blogger ebrutunc, at 10:57 PM  

  • Tatlım bu çok harika bir fikir destek olmak için elimden geleni yaparım.Kargo konusunda yardımcı olabilecek arkadaşlarda var bi haber vermen yeterli :) Öptüm kocaman

    By Anonymous vecihe, at 3:36 AM  

  • vecihecim projemize destek verdigin icin cok tesekkurler... Bu asamada senide katılımcı listesinin içine ekledim haberin olsun...:)) Su asamada simdiden 20'ye yakın katılımcı olusturdugumuzuda parantez icinde belirteyim... bu arada su kargo meselesinide seninle bir ara özelden yazısırsak iyi olur canım. Eger ki kargo konusunda anlasma yapabilecegimiz bir yer olursa hic olmazsa katılımcılar ekstra kargo parası odememis olurlar. Cokta iyi olur acıkcası... Bu konuda bize yardımcı olabilirsen cok sevinirim canım... cok kocaman optum:)) Oglusunuda benim icin opmeyi ihmal etme...

    By Blogger ebrutunc, at 7:06 AM  

  • tatlım benim aras kargo halk evi merkez şube müdürü arkadaşım.Yapabileceği bir şey var ise mutlaka yardımcı olacaktır.Mail adresimi biliyorsun oradan ulaşabilirsin bana ve hatta mail adresimi msn adresi olarak kullanıyorum.Eklediğini haber vermen yeterli..Eşimle bir konuşacağım ve işi büyütebilmeyi umut ediyorum.Leman kafeyi işin içine soksak mı diyorum?Hani öğrencilerin uğrak mekanı bize ne boyutta destek verebilirler bilmiyorum ancak denemekle ne kaybederiz?Bloğumda da duyuracağım projenin ana hatları ortaya çıkınca!

    By Anonymous vecihe, at 11:04 AM  

  • Kayboldun yine :(

    bugün konuşabildim şahıs adına böyle özel bir uygulama yapılamıyormuş gönderilenlerin ebatlarıda ufak olunca ödemeleri gereken mebla çok düşüyormuş eğer ödeme bu taraftan yapılacaksa elbette indirim sağlarım şeklinde konuştu.Daha detaylandırmak içinde seninle konuşmam gerektiğini düşündüm..Öptüm canım

    By Anonymous vecihe, at 3:47 PM  

  • Çok güzel bir proje. Ben de elimden geldiğince yardımcı olmak isterim.

    By Blogger bocuruk, at 4:10 AM  

  • Vecihecim,
    Sahıs adına böyle bir uygulama yapılamıyor olusuna üzüldüm açıkçası... Bu asamada ödeme mecburen gönderen kisilere ait olacak. İlk projemizdede bu sekilde olmustu bu sefer ki projedede bu sekilde olacak o zaman. Bu arada bu hafta içinde okulu belirlemis olucam Vecihecim. Bununda haberini böylece burdan vermis oldum...

    By Blogger ebrutunc, at 9:00 AM  

  • Sana kolay gelsin.Yürekten destekliyorum seni.

    By Blogger Hülya, at 6:50 AM  

  • hülyacım desteğin için çok tesekkür ederim. Yazdım ismini listeme:)) Sevgilerimle

    By Blogger ebrutunc, at 9:39 AM  

  • Benim becerikli ve tatlı kızım. Ne güzel bir amaç,proje.
    Benim son iki yazımı okursan nerelerde idim anlarsın.çok öptüüüm.

    By Blogger yagmur damlasi, at 6:53 PM  

  • Ablacım baslatmıs olduğumuz - sonuçta her ne kadar fikir benden çıkmıs olsada hepimizin desteğiyle büyüyecek - projeyi destekliyor olmana cok sevindim. Birazdan ziyaretine geliyorummm... Sevgilerimleee

    By Blogger ebrutunc, at 10:54 PM  

  • ...ebru merhaba; şöyle bir düşündüm de kargo işi baya masraflı olacak; hani bizim para vereceğimiz açısından demiyorum; demem o ki kargoya verilecek paralarla da kitap alınsa olmaz mı? mahiyetindeydi...geçen sene TNT kargo şirketi bu tür bir kampanyaya ücretsiz hizmet sağlamıştı. hani diyorum onlarla da bir görüşsen...olmazsa artık herkes başının çaresine bakar;) ha bir de adres versen hı;)

    By Blogger halil, at 12:57 AM  

  • Halil herhangi bir kargo sirketiyle anlasılmıs olsaydı gerçekten çok iyi olurdu. Ama kisisel ( vede onlara göre küçük denebilecek nitelikte olduğu için ) bir proje olduğu için çoğunluk sıcak bakmıyor. Bu nedenlede yapacak bisey yok... Kampanyaya katılmak isteyen arkadaslarımız mecburen kargo ücretinide ödemek durumunda olacaklar. Keske bu konuda elden bir sey gelse... Bir havuz olusturulup para tonlanması olayınada ben sıcak bakmıyorum açıkçası. Çünkü bu konuda kimsenin içinde bir endisenin olmasını istemem. o yüzden kisilerin kendi elleriyle gidip birer ikiser kitap almaları benim için daha makbul. Bu arada muhtarlarla sürekli iletisim halindeyim. Bana liste çıkartıyorlar. önümüzdeki birkaç gün içinde liste elime geçmis olacak. Gerekli okul bilgilerinide sizlere o zaman aktaracağım. Bu arada adres bilgilerinide mailine gönderirim... Yanlız bunun için mail adresine ihtiyacım var...

    By Blogger ebrutunc, at 10:34 AM  

  • Canım benim
    seni sobeliyorum kocaman öpüyorum ve gidiyorum sarı şekeriiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmm

    By Blogger Çilekli Pasta, at 11:50 AM  

  • canımmm benimmm çoook amaa çook güzell bir proje bu :) bende katılmak istiyorumm sana msn den ulaşırım :) kitap çorap herşey alıp yollayabilirim :) yeter ki çocuklar mutlu olsun ve okusunlar :) canımm benimm süppersin :)) görüşürüz bızdık :))

    By Blogger ZEHRA, at 12:21 AM  

  • çilekli pastaa güzelim masaldiyarında beni sobelemissin. bende büyük bir zevkle üzerime düseni yerine getirip gerekli cevapları www.ciceksepetim.blogspot.com da cevaplandırdım... :))) Orayada beklerizz yane:))

    Zehracım projeye verdiğin destekten dolayı tesekkür ederim. İsmini listeye ekledim bile... Projenin son asamasınıda önümüzdeki günlerde size duyurmus olacağım...Sevgilerimle

    By Blogger ebrutunc, at 3:07 AM  

  • Tamam canım
    o sayfanı da ekliyim mi çileklere?
    öperim çooooooooooooooooooook

    By Blogger Çilekli Pasta, at 11:05 AM  

  • Hımmm sobelenince neler yazmışın dieşimdi direk o sayfaya gidiyorum.Öperim..

    By Anonymous vecihe, at 12:23 AM  

  • elimizden geleni yapacağımızdan hiç şüphen olmasın... kolaylıklar dilerim

    By Blogger gökhan, at 7:30 AM  

  • Ebru'cuğum,
    Vakit ayırabilir misin bilemiyorum ama bloglar arası sobeleme olayında ben de seni sobeledim :) Kolay gelsin canım...

    By Blogger bocuruk, at 3:52 AM  

  • Sevdiklerinle mutlu ve huzurlu bir hafta sonu geçirmen dileğiyle...
    Muhabbetle...

    By Blogger Ev Perisi, at 6:46 AM  

  • Bu arada masalda istiyoooz.:(

    By Blogger yagmur damlasi, at 9:49 AM  

  • merhaba!
    ebru abla gerçektende bu proje tüm kitapsız çocukların yüzlerini güldürecek.sana bu işinde başarılar diliyorum.

    By Blogger merve, at 1:06 AM  

  • Uzun bir süreden beri soğuk algınlığıyla boğusmaca durumlarında olduğum için ne projemi takip edebildim nede bloglarıma yeni yazılar ekleyebildim. Bloğuma gelmediğim süre içerisinde bakıyorumda gene beni yanlız bırakmamıssınız... Gecikmelide olsa hemencecik postlarınızı cevaplamaya baslıyorum...

    Cilekli pasta: güzelcim tabii ki o bloğumuda eklersen çok mutlu olurum. Sonuçta kimisi masal okumayı seviyor kimiside bundan zevk almıyor. Durum böyle olunca careyi bu sekilde bir tedbir almakta buldum. Sen o bloğumuda ekle güzelcim. Bende sizleri ekleyeceğim o bloğuma... Çok öptüm...

    Vecihe: Yaww ziyaretime geliyorsunda neden yorum yazmıyosunnnnnnn:((

    Gökhan: Desteklerin için tesekkür ederim... İnsallah istediğimiz sonuca bu seferki projemizde de rahatlıkla ulasabiliriz...

    Bocuruk: Güzelcim geçtiğimiz günlerdede sevgili Çilekli pasta beni sobelemisti. Bu seferde sen beni sobeledin demek... Bu sekilde iki üç kere cevaplama olayı oluyor mu bilmiyorum ama oluyorsa eğer en kısa zamanda cevaplayacağımdan emin olabilirsin... Sevgilerimle

    Ev perisi: Güzelcimmmmm güzel dileklerini gecikmelide olsa almıs bulunmaktayım. Yeni baslayan hafta itibariyle - hos bir gün geçtik ama olsun - sanada sevdiklerinle birlikte keyifli ve sağlıklı günler sekercim...

    Yağmur damlası: Ablacım masallarla tekrardan aranıza döneceğimmmden emin olabilirsin... Daha yeni yeni toparlanınca böyle gecikmeler oldu:(((

    Merve: Canım benim karne ne alemde bakalım... Ayrıca proje benim isim değil güzelcim. Sonuçta takdir edersin ki tek basıma yapabileceğim bir sey değil... Bu tarz projeler sosyal sorumluluk adı altında yapılan çalısmalardır. Katılmak isteyen arkadaslarımızla yürüttüğümüz bir calısma yanlızca...Basarı dileklerin içinde çok sağol canım...

    By Blogger ebrutunc, at 3:21 AM  

  • Ebrucum;
    bende karmaşadan yeni çıkıp bize verdiğin cevapları henüz okuyabildim..neden yorum yazmıyorsun demişin ya senin diğer bloğun yorum kısmı wordpress ligine kapalı açarsan eğer buraya bıraktığım gibi elbette orayada yorum bırakacağım..öptüm cnm geçmiş olsun..

    By Anonymous vecihe, at 1:32 AM  

  • bu arada projeye ne oldu vaz mı geçtin ? haberlerini bekliyorum cnm

    By Anonymous vecihe, at 1:34 AM  

  • eeeeeee neeee zaaaaammmmaaaannnnnn?

    By Blogger yagmur damlasi, at 3:11 AM  

  • hhuuu,tık tık.......?????????

    By Blogger yagmur damlasi, at 6:10 AM  

  • Battaniye projesi için tebrik ederim. Harika bir fikir! eni çalışma için katkıda bulunmak isterim.
    Sevgiler:)

    By Blogger annelog, at 1:13 AM  

  • Bakiler sevgiler adına nice dilekler vardır. Ölümü bile ayırır saymayan gönüller vardır. Mesafeler araya set çekmişse ne çıkar, dualarda birleşen gönüller vardır. Hayırlı kandiller..

    By Blogger Ev Perisi, at 10:39 AM  

  • Canım,
    Kandilin mübarek olsun,bütün duaların kabul olsun.

    By Blogger Serpilce, at 11:30 AM  

  • Merhaba sayfanızdan ve projenizden yeni haberdar oldum. Ben fark edene kadar battaniye projesi tamamlandı sanırım, kitap projesi bitmedi ise katkıda bulunmak isterim.

    By Blogger Çocuk gibi, at 6:00 AM  

  • Dostluklara mesken bu yürek; aşka değil,sevgilinin gözlerine değil dostun sözlerine merhabasına muhtaç bu yürek! merhaba ey dost yürektesin!

    By Blogger Ev Perisi, at 4:34 AM  

  • kayboldun kız sen iyice.:(

    By Blogger yagmur damlasi, at 1:57 AM  

  • Ebru'cuğum,
    Nerelerdesin. Özledik masallarını...

    By Blogger bocuruk, at 4:43 AM  

  • Hello I just entered before I have to leave to the airport, it's been very nice to meet you, if you want here is the site I told you about where I type some stuff and make good money (I work from home): here it is

    By Blogger barb michelen, at 9:18 PM  

  • şu güzel masallarını çok özledik devamını görecekmiyiz

    By Anonymous çiçekçi, at 9:44 AM  

  • Τhis iѕ a tорic whiсh is close
    to my hеаrt... Сheеrѕ! Wherе arе your contact dеtails though?


    Fеel free to ѵіѕit my ωebsіte - hcg diet injections

    By Anonymous Anonymous, at 11:54 PM  

  • Ηi I аm ѕo excited I found your webpage, I rеally found you
    by accіԁent, while I waѕ brοwsing on Үahoο
    fοr sοmething else, Nonetheless I am here now and woulԁ just
    lіκe to say kudos fоr а
    marvelοus ρоst and a all
    round enjoyable blog (I also love the theme/deѕign),
    ӏ don't have time to browse it all at the moment but I have saved it and also added your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a great deal more, Please do keep up the awesome job.

    Look at my webpage - hcg drops side effects
    Also see my webpage :: hcg diet side effects

    By Anonymous Anonymous, at 2:34 PM  

Post a Comment

<< Home